۷ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۱۰

در سومین همکاری

سهیلا گلستانی مقابل پرستویی در "ضد نور" بازی می‌کند

سهیلا گلستانی مقابل پرستویی در "ضد نور" بازی می‌کند

پرویز پرستویی و سهیلا گلستانی در فیلم سینمایی "ضد نور" به کارگردانی کاوه سجادی حسینی همبازی شدند.

کاوه سجادی حسینی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تا امروز حضور پرویز پرستویی و سهیلا گلستانی در فیلم سینمایی "ضد نور" قطعی شده و به زودی اسامی دیگر بازیگران مورد نظر نیز اعلام خواهد شد. از دیگر عواملی که در "ضد نور" با من همکاری خواهند داشت علیرضا برازنده مدیر فیلمبرداری، مجید کریمی مدیر تولید و نوید سجادی حسینی عکاس هستند.

وی در پاسخ به این که پرویز پرستویی و سهیلا گلستانی به تازگی در فیلم هایی مانند "مهمان داریم" محمد مهدی عسگرپور و "امروز" به کارگردانی میرکریمی نیز همبازی بوده‌اند و این نمی‌تواند به تکرار فضای فیلم‌ها بینجامد؟ توضیح داد: تا آنها که من اطلاع دارم پرستویی و گلستانی در فیلم "مهمان داریم" با هم آشنا شدند. در فیلم "امروز" نیز اول سهیلا گلستانی انتخاب شده بود و بعد پرویز پرستویی بازی در این فیلم را پذیرفت.

کارگردان فیلم سینمایی "شب، بیرون" ادامه داد: اوایل سال جاری که نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی "ضد نور" را به پایان رساندم با پرویز پرستویی برای حضورش در این فیلم سینمایی صحبت کردم و او نیز بازی در این فیلم را پذیرفت. به هر حال نقشی که پرستویی و گلستانی در "ضد نور" ایفا می کنند، کاملا متفاوت با 2 فیلمی است که تا امروز باهم همبازی بودند. البته "ضد نور" قرار است در جشنواره سال آینده شرکت کند و بی شک فاصله نمایش آن با دو فیلم دیگر زیاد است و از تکرار فاصله می گیرد.

سجادی حسینی در پایان گفت: "ضدنور" هفته آخر دی ماه در انزلی جلوی دوربین می رود و فضای فیلم ایجاب می کند تا به صورت نگاتیو فیلمبرداری شود.

"ضد نور" اثری اجتماعی با درامی عاشقانه است. داستان فیلم در شهر انزلی و تالاب انزلی اتفاق می‌افتد. به گفته سجادی راوی این فیلم سینمایی نئو نوآر یک ضد قهرمان است که نمی‌توان شخصیت آن را کاملا سیاه دانست بلکه یک شخصیت خاکستری دارد و بیشتر درباره مسئله طمع در جامعه امروزی است. نگارش فیلمنامه این فیلم سینمایی توسط کاوه سجادی حسینی و تایماز افسری انجام شده است.

سجادی حسینی در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، با فیلم "شب، بیرون" حضور خواهد داشت. "ضد نور" دومین فیلم سینمایی سجادی حسینی است که تهیه کنندگی آن را همایون اسعدیان برعهده دارد.

 

کد خبر 2203566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha